Uus režiim: ei ettekäänetele!

aprill 8, 2015 0 Permalink 15

Mulle meeldib mu uus režiim – NO EXCUSES! Ehk siis – mitte mingeid ETTEKÄÄNDEID!

Kui hakata jälgima, kui palju me endile ettekäändeid otsime erinevate eesmärkide poole pürgimisel ja asjade ära tegemisel, siis see tulemus, mida mina avastasin, oli hirmutav!

Olgu siis eesmärgiks näiteks mõne vajaliku tegevuse ärategemine, toitumisharjumuse muutmine, kehaline aktiivsus või mingi muu enesearengut puudutav saavutus, kuhu pürgid, et täita oma unistust.

Selle aasta alguses mulle aitas!

Ma võtsin vastu otsuse, et ei taha kuuldu ühtegi ettekäänet, et edasilükata tulemusi ja eesmärke, mida tean, et kavatsen niikuinii saavutada.
Üllatav, kui mitmes valdkonnas ma enesele vabandusi välja mõtlesin, et veel üks päev oma mugavustsoonis kössitada ja mitte oma elu kujundamist täie tõsidusega võtta.

Kõik liigub tagasi eneseväärikuse, -austuse ja -armastuse juurde.

Kas ma armastan end piisavalt? Kas ma kohtlen ennast selliselt, nagu ma tõeliselt tahaksin? Kas ma armastan oma keha, käitumist, mõtteviisi? Ja kui, siis kas ma kosutan oma keha ja vaimu elutervete harjumustega?

Ja isegi teades, et ma mingil määral seda juba teen, tahan alati oma võimete piiri laiendada.

Ma usun, et elujõulise, vitaalse, terve keha, hinge ja vaimu toetamiseks peaks iga päev mingit kehalist aktiivsust tegema: jooks, kiirkõnd, mõni lemmik treeningvorm (tantsimine, yoga, pilates jmt.), tarbima võimalikult palju värsket (töötlemata) toiduaineid, jooma piisavalt värsket (võimalusel elavat) vett ja vähemalt 10min meditatsiooni, et säilitada hea kontakt iseendaga.

Teadmisest üksi on loomulikult vähe – teha tuleb! 🙂

Näiteks olen ma otsustanud, et aitab mugavatest vabandustest seoses oma keha eest hoolitsemisega. Olen ise kasutanud ja teisi kuulnud kasutamas järgnevaid vabandusi: mul pole aega trennis käia või keegi ei saa lapsi samal ajal vaadata. Ma ei tea, kuidas ja mida teha, et keha vormis hoida – keegi pole õpetanud. Ma olen pidevalt liiga väsinud, et trenni teha. Mul on nii palju teisi tähtsaid asju vaja teha.

Haahh! Ja huvitav, M∞na, millal sul siis aega tekib? Ja kui praegu selleks aega ei leia, kas siis arvad, et 5-10 aasta pärast on tingimused lihtsamad?
küsisin ma endalt.

See aeg tekib siis, kui hakkan tegema. Ja nii oligi. Hakkasin hommikul varem üles ärkama, et enda kehale näidata, kuidas ma austan ja olen tänulik, et mul on terve keha.

Nüüdseks on sisse harjunud selline režiim:

-> ärkan koos vanema tütrega;

-> valmistan hommikusmuuti, pudru tütrele; saadan ta kooli;

-> ärkavad teised lapsed, kellele annan smuutit, esimese nälja kustutamiseks;

-> ise alustan treeningharjutustega (midagi tantsulist/venitus ja jõuharjutused/yoga, “om”, väike meditatsioon);

-> alustan päeva mõnusa smuutiga (2 mu lemmikretsepti jagasin kõigile uudiskirjaga liitunutele 😉 )

-> alates aprillist olen püüdnud vähemalt korra päevas paljajalu õues murul seista, jalutada, joosta, hüpata või hundiratast visata 🙂 Miks? (Maandamise kohta ja selle kasulikkusest videolingid Soovitustes)

Harjutuste tegemiseks olen välja otsinud oma lemmikvideod ja muusika, kasutades youtube.com-i. Sealt võib endale igaüks leida sobivas stiilis ja raskusastmes treeningvideo, olgu selleks yoga, pilates, tantsuline liikumine või lihtsalt võimlemisharjutused (lihtsalt sisesta otsingusse märksõna ja avasta). Mõned minu lemmikud leiad SoovitusteKasulikud lingid alt.

Enamik aja on lapsed samas toas tegelevad oma mänguga või on trenni kaasatud (eriti noorem tütar, kes ikka kõhule, seljale ronida tahab ning keda mõnes harjutuses lisaraskusena kasutades saan lõbustada. Hea demo ühest kaksikute emast oma lastega siin).

Sain ka kinnitust, et kehaline aktiivsus mitte ei väsita, vaid annab just rohkem energiat.

Mida rohkem teen, seda rohkem jõuan!

Minu ülekutse: lõpetame endale ettekäänete otsimise! Hakkame elu elama nagu me seda ideaalis ette kujutame – kasvõi väikeste sammude haaval!

Väga hea oleks lugeda allpool kommentaarides Teie kogemusi! Milliseid ettekäändeid oled Sina kasutanud? Mis on aidanud Sul mugavustsoonist välja astuda? On selleks mingi moto, huvitav meetod või raamat? Jaga hetki! 🙂

15

Veel ei ole ühtegi kommentaari.

Jäta kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga


Bitnami